torstai 25. kesäkuuta 2009

Kehräävä Tiikeri


"Hei, minä olen Nemo-kissa. Oikeastaan minua kutsutaan Pötköksi, ja Tiikeriksi. Olen oikeasti tiikeri, enkä "vain" kissa. Tämä on ensimmäinen Tassutellen -merkintäni ja en tiedä miten Eva Touhutassu suhtautuu asiaan. Käsittääkseni minulla on oikeus kirjoittaa tänne, olenhan sentään Tassutellen -ryhmän jäsen. Viimeaikoina olen keskittynyt kynsien teroittamiseen, sekä tiikeriviirujeni kasvattamiseen. Olen kaikkiruokainen, ja useimmiten kuulenkin, että "mitä tuo kissa ei söisi?" Olenkin suunnitellut, että minusta tulee isona kissakeittiön kokki. Jokapäiväiseen harjoitteluuni on viimeaikoina lukeutunut myös tasapainoilu erilaisilla tasoilla ja pinnoilla. Otamme myös paini-matsia Evan kanssa useimmiten iltaisin ja öisin, kun isäntäväki on menossa nukkumaan. Ihan vain kiusaksi, hihii. Tykkään erityisesti palloista! Niiden kanssa on kiva leikkiä :) Kaikki rapiseva on myös tosi mielenkiintoista. Osaan jo lukea lehteäkin, ihan miten päin vaan. Olen myös todella sosiaalinen ja osaava kissa! :) Vastailen kaikkiin kysymyksiin omilla suorilla ja äänekkäillä mielipiteilläni. Osaan ruuan ja huomion kerjäämisen jalon taidon.
Että eipä tässä muuta miukumista tarvita, tässä oli aika paljon tassu-asiaa.
Heippa, taidan tästä poistua leikkimään. "
T. Nemo Vauhtiviiru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi!