maanantai 16. helmikuuta 2009

*mietteliästä pörinää*

Noniin.

Minä en saa tarpeeksi huomiota noilta tyhmiltä ihmisiltä. Torniossakin kävivät tuossa viime viikolla! ajatella! ja minä jäin kotiin! yksin! Onneksi Kisumumma toi herkkuja ja leikitti hieman.


Olen siis päätynyt täysin loogiseen ratkaisuun: Omaan asuntoon. Oma asunto on varmasti joka kissan unelma. Minäpäs taittelin eilen pahvista itselleni sievän pienen punaisen talon. Siinä on ovi, ikkunat ja savupiippukin! Asustelen nyt siellä sitten. Osoitteeni pysyy silti samana, nyt vain loppuun pitää lisätä: as 4/evan mökki. Että niin. Teknisesti ottaen, olen siis silti näiden samojen ihmisten asunnossa, enhän minä sieltä minnekään voisi lähteä. Ruokkivaa kättä kun ei voi hylätä. Ja onhan meillä enimmäkseen hyvin mukavaa kuitenkin. *pur pur*


-Eva

2 kommenttia:

  1. Eva, sinun talosi on MIELetTÖMÄN ihana!!! Ottaisitko vuokralaisia??? ;)

    VastaaPoista
  2. Voi Eva...oliko siitä jossain kuva?

    VastaaPoista

Jätä tassunjälkesi!