keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Kevättä tassuissa




Nyt on niin kevättä kuin olla saattaa, niin että ihan viiksikarvoissakin värisee! Joudun vahtaamaan ikkunan edessä melkein päiväni jokaiset vapaatunnit bongaamassa lintuja. Kyllä sitä hommaa riittääkin, ja tekemistä, vaikka kotiväki väittääkin etten mitään muuta nykyisin tee, kuin laiskottelen ja nukun. No, minähän olen KISSA!
Tehtiin tässä kevätsiivousta, pestiin lattioita ja minä juoksin mopin perässä!
Sitten laitettiin parveketta hieman kesäkuntoon. Tuotiin sohvaan pehmusteet, ja minä kipusin heti siihen istumaan. Tosin oli kyllä kivempi istua ikkunan välissä kun se oli kokonaan auki.


Olen käynyt ahkerasti ulkona. Jo 2 kertaa tällä viikolla. Ihan liikaa oli kaikkia hajuja, ja ääniä, hieman pelotti se koko homma. Mutta sitten innostuin jahtaamaan kärpästä!!!
Kuulemma pitäisi käydä pian pistämässä eläinlääkärissä piikki, mikä suojaa pöpöiltä ja sellaisilta..
Murren emäntä toi meille tänään kissanruohoa. Olin ihan pallona, kauhean iso ruohopuska, minähän mahdun sinne poikittain rötköttämään! Mutta tosi kiva, saan taas pureskella huoletta ruohoa :) MIJAU!
Niin, aika keväisissä merkeissä siis mennään, toivottavasti tulee taas lämpimiä päiviä, jotta pääsisin ottamaan hieman aurinkoa tuonne ulos ja parvekkeellekin.

2 kommenttia:

  1. Nöpö pyysi kertoon, että sulla on mielenkiintoisia harrastuksia, ja että sekin haluais ulos, mutta se pelkää hissiä, ja räyhähenkisiä koiria. :)
    Sitten se pyytäis vinkkejä, miten tonne ikkunan väliin pääsee ja mahtuu? :)

    VastaaPoista
  2. no sinnekö se on liiskattu ikkunan väliin,komea kissa :D

    VastaaPoista

Jätä tassunjälkesi!