keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Talvi ja vuosi 2012 alkaa pian...



Hei kaikki karvaisten kaverit!

Pahoitteluni, että olen näin laiskana jaksanut bloggailla. Mutta syksi voisin mainita, että tässä on ollut kaikenlaista, enkä ole jaksanut istua tässä näpyttelemässä. Laiskuus, se on se kissan parhain tekosyy.

Minulla on myös ollut mielessä päivittää ulkoasua tänne ym. kissatavaraa. Mutta aikanaan sekin.
Kerronpa hieman kuulumisiani tämän puolen vuoden tauon jälkeen :)

Olen viettänyt paljon aikaa täällä isommassa asunnossa, missä Markus asustaa. Täällä on paljon kivoja piiloja, parhaimpia on suihkukaappi, ja hyvin mahtuu myös patjan taakse. Sängynalus on jo niin nähty juttu, mutta kyllä sekin pahimmassa tapauksessa kelpaa. Täällä on käynyt porukkaa kylässä, ja olen käyttänyt sängynalusta silloin piilopaikkana, josta sitten hiivin kuin tiikeri haistelemaan tulokkaan kenkiä tai laukkua eteiseen. Ja jos vieras sattuu minua kiinnostamaan, tassuilen häntä tervehtimään olohuoneen puolelle. Muuten yleensä jatkan omia touhujani, kuten nukkumista, nukkumista tai syömistä.
Mutta välillä täytyy myös treenata, ettei täysin vatsamakkarat pääse valloilleen. Niinpä olen pinkonut aamupäivisin leluhiirten perässä, ja paras leikki on se, kun joku heittää minulle palloa, ja minä juoksen ihan kissana sen perässä. Kissaohjustorpedo.

Olen syönyt viimeaikoina Latzin pussiruokia, ja erittäin maittaviksi on todettu myös Gourmet- ateriat. :) Tietysti vetelen myös kuivaraksuja, Purina One- merkkisiä. Ne ovat herkkua.


Nyt on juuri juhlittu koko vuoden hauskinta juhlaa, nimittäin Joulua!
Tiedättekö, miksi se on paras juhla?? No tietenkin siksi, koska silloin on olohuone täynnä lahjapaperia! Siellä on niin hulppeaa rapistella niiden seassa, ja vaania varomattomia ohikulkijoita. Lisäksi sinne paperimereen on kiva käpertyä nukkumaan vaikka päiväunia. (Sitähän me kissat harrastamme monta tuntia päivässä)


Toki olen myös saanut kinkkua maistella, ja varsinkin kalaa. Kalaaa. Voisin syödä lohta vaikka kuinka. :) Täällä sisällä tuoksuu myös kolme hassunmuotoista kukkaa, hyasintti taitaa olla. Niistä kasvaa hassuja vaaleita karvoja mullasta ylöspäin, ja niitä on hauska nakertaa.

Tämä on sitten itsessään jo varsin oiva kuva. Stephen Kingin kirja "Uinu, uinu, Lemmikkini" ;)
Tästä on hyvä jatkaa kissailua. Nyt poistun tästä takaisin nukkumaan.

- Nemo Vauhtiviiru

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi!