maanantai 26. tammikuuta 2009

Lukutoukka

Illalla luimme emännän kanssa mukavaa kirjaa, sellaista rakkaustarinaa ihmisen ja vampyyrin välillä. Aluksi oli hieman pitkäveteistä, mutta kun minä tarrasin kirjan tassuihini ja aloin omatoimisesti lukemaan, niin johan rupesi kiinnostamaan! Ajettiin hurjaa autolla, ja paettiin pahoja ihmisiä. Hmm-m, voisin kyllä lukea kirjan ihan itse loppuunkin... :) Mutta sellainen kirja on, kuin Alhtalus - matka maailman ääriin, jota ihmiseni lukevat iltasaduksi ja jota minä aina kuuntelen mielenkiinnolla. Siinä seikkailee sellainen täysin musta kissa, jolla on vihreät silmät. Hänen nimensä on Smaragdi, mutta Althalus (hänen ihmisensä) on lyhentänyt sen Smarreksi. Oikeasti hän on kissan hahmoon muuntautunut jumalatar!!! Voi vitsit, kylläpä sitä melkein itsekin siinä tarinoiden touhussa toivoisi olevansa maailman pelastava kissa! Minäkin olen sellainen kissa-jumalatar.. ^-^

Jostain syystä emäntäni ihasteli minua lukemassa tätä kirjaa. Se oli kuulemma niin tavattoman söpöä! Höh, mikä ihme se nyt sitten oli? Ainahan minä olen söpö.. Missä, ja milloin tahansa.

ohoh, nyt täytyy kyllä pyytää isäntä-väkeä putsaamaan hiekkalaatikkoni, siellä taitaa olla parikin kuva-viestiä pomittavana. Hip-hei!

Kissamaisin,
Eva.


"Lukutoukkana"

1 kommentti:

Jätä tassunjälkesi!