sunnuntai 25. lokakuuta 2009

Nemo Vauhtiviiru raportoi.

*purrr*

Noniin. Paljon on tapahtunut sitten viime Tassutellen -merkintäni, niin paljon etten ole ehtinyt kirjoitella. Olen ollut laiska, tai touhukas, miten vaan. Jokatapauksessa tylsää minulla ei ole täällä ollut, ja tekemistä riittää mielin määrin.

Oli aika jännät paikat muutama päivä sitten, kun Evaa lähdettiin viemään eläinlääkäriin. Ei siinä mitään, mutta minun piti jäädä yksin kotiin. Yksin! ensimmäistä kertaa! siis ihan yksin, ei edes kisumumma käynyt. Muttaniin, siis yksin kotiin, minä. Ja useaksi kissatunniksi! oivoi... Noh, kun ihmiset ja Eva lähtivät, olin hetken aivan hermona, mitä tehdä? minne mennä? mitä syödä? ...Mutta päätin ajatella kuin tiikeri! ja selvisin hienosti. Ensiksi kävin nukkumaan, menin pienelle kerälle koppaani ja tuhisin siinä ainakin tunnin. Herättyäni huomasin yhä olevani yksin. Päätin mennä hieman tankkaamaan, jos murtovaras iskee, niin on parasta olla valmiina. Mussutin omat ruokani, ja vähän Evankin, ja sitten putsasin pöydän murusista ja join vettä. Kaikki oli hyvin. Liian hyvin! ...Hetken asiaa mietittyäni, tulin siihen tulokseen että vaaniminen on ainoa tapa edetä. Hiippailen ympäriinsä kuin mikäkin ninjakissa, ja yllätän viholliset kaamealla tassuhyökkäyksellä ennen kuin ehtivät sanoa "KISSA!". Niin. Hieman jännittyneenä, lähdin liikkeelle. Hitaasti tassuilin olohuonetta kohti. Pysähdyin kulmaan, ja aikani nuuhkittua tulin siihen tulokseen että huone oli turvallinen. Toistin operaation muille huoneille, ja koko asunnolle 2 kertaa. Olin tyytyväinen tulokseen, ja palkitsin itseni syömällä kuivaruokaa. Menin jälleen nukkumaan. Leikin pallolla, ja sitten Eva ja kumppanit jo saapuivatkin! *pur purr* ...Eva oli saanut uutta kuivaruokaa jota minä en sitten saanut syödä! ja sekös otti päähän. Revin verhoja kostoksi. Mutta muuten loppupäivä meni tuttuun tapaan kissaillessa.

Seuraavana päivä sitten sainkin yllätyksen! Minulle ostettiin ISO SÄKKI kallista royal canin -kissanpenturuokaa! voihan viuhka! olin niin onnellinen, ja pelkkä tuoksu tuntui täyttävän masuni. Loppupäivä menikin sitten enemmän tai vähemmän syödessä! *mums mums*

Ja nyt taisin haistaa pizzan. Minun reviirilläni! Täytyy lähteä saalistamaan!

*purrr*

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jätä tassunjälkesi!